ابزار هدایت به بالای صفحه

کد قفل کردن راست کليک

 ابزار پرده خوش آمدگویی

ابزار وبمستر

خخ

اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز قبل بود زنگ زدم خونشون گفتم آقای احسان...؟17 ساله؟نام پدر....؟هستید؟
دیروز واکسن سرخک،سرخجه زدید؟
با تعجب گفت : بله!
آقا منم گفتم : "اشتباه شده واکسنی که دیروز زدید تا 48 ساعت دیگه باعث بروز علائمی می شه که باید تحت مراقبت باشید مثل حمله های قلبی یا تنفسی"!
طرف از ترس از حال رفت و نیم ساعت بعدش با آمبولانس بردنش بیمارستان...
هنوزم عذاب وجدان دارم!!!

۳ موافق ۱ مخالف
کسب درآمد به دلار بدون سرمایه(حتما بخوانید)
این یک بازاریابی نیست مطمعن باشید
بدون نیاز به سرمایه بیت کوین به دلار دریافت کنید
فقط کافیست یک کامپیوتر متصل به اینترنت داشته باشید
جهت مشاهده آموزش کامل بصورت متنی و ویدیویی به وبسایت مراجعه نمایید
http://www.cafepazar.ir/

و یا به کانال تلگرام زیر مراجعه نمایید
@cafepazar
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطره نگار
با افتخار قدرت گرفته از بلاگ