ابزار هدایت به بالای صفحه

کد قفل کردن راست کليک

 ابزار پرده خوش آمدگویی

ابزار وبمستر

خصوصیات من

سلام من حسینم....
من میخوام کمی از خصوصیاتم رو بگم
۱.تنبل 》کی من؟؟ دروغ میگه🤔🤔《
۲.خوشتیپ》خواهش میکنم چشماتون خوشگل میبینه《
۳.باحال》تاحالا کسی بهم نگفته ولی شما بدونید《
۴.درسخون》بهتره بگم خرخون حالا لجت نگیره،باشما نبودم یکی از دوستام خودش فهمید🤗🤗🤗《

.تازه اگر تو وبلاگ فعال باشی رمز بعضی از مطالب رو میگیری


اگر دوست دارین نظر بدید》این وبلاگ مجهز دوربین مدار بسته میباشد

# هایی که میزارم تقلیدی از اینهhttp://pesare-adam.blog.ir

۵ موافق ۰ مخالف
سلام ^_^
سه ساعت زُل زده بودم به ستاره ی روشنی که نه اسم وبلاگ و نه آدرسش رو تالا ندیده بودم!!
الان ک اومدم فهمیدم اینجا اونجاس!!! :دی
مبارکتون باشه وبلاگ جدید...ایشالا ستاره تون همیشه روشن باشه :))
موفق باشین ^_^

سلام من 4 ساله که توی بیان کار میکنم این وبلاگ دوم منه وبلاگ دیگم خندوانه است تاحالا دیدیش 

این وبلاگ هم تازه نامشو عوض کردم وگرنه اینم مال یک سال پیشه

نه!
ندیدمش تالا!!
راسش من تازه بیانی شدم :)

ولی دنبالش میکنی

خیلی هم جالب و عالی

https://iranjooje.com
❤❤❤❤❤

😁

یعنی حسین من میدونم با تو چکار کنم رفتی سایت برای خودت ساختی
از کی تا حالا هم درس خون شدی
مدرسه امام رضا من فکر میکنم به مغز که چه عرض کنم به ذهنتم نخورده که عضو چنین مدرسه ی باکلاسی شدی
با تشکر زیادی جمع کوچک ترا 
حایری

خفه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطره نگار
با افتخار قدرت گرفته از بلاگ